اخبار استان ها ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش ۶ درصدی تردد بین استانی در راه‌های استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۶ درصدی تردد بین استانی در راه‌های استان اردبیل در بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از اردبیل، امید نسیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت تردد ثبت شده از طریق سامانه‌های حمل و نقل هوشمند اظهار کرد: بهمن ماه امسال یک میلیون و ۲۹ هزار و ۹۵ تردد بین استانی در راههای استان ثبت شد که نسبت به بهمن ماه سال گذشته ۶ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: متوسط تردد روزانه بهمن ماه در راه‌های استان ۳۳ هزار و ۱۹۷ تردد بوده است که در این بخش هم شاهد کاهش چهار درصدی در مقایسه با بهمن ماه سال گذشته هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل خاطرنشان کرد: بیشترین میزان تردد در بهمن ماه امسال مربوط به ۲۰ بهمن ماه بوده است که ۵۳ هزار و ۹۲۶ تردد در راه‌های استان ثبت شده است.

نسیمی ادامه داد: طی این مدت بیشترین میزان تردد در راه‌های استان به ترتیب در محور اردبیل – نیر با ۲۲ هزار و ۷۷۱ تردد، اردبیل – آستارا با ۱۱ هزار و ۴۵۳ تردد، گرمی- اردبیل با ۹ هزار و ۴۱۸ تردد، اردبیل- گرمی ۹ هزار و ۲۲۱ تردد، اردبیل- خلخال هفت هزار و ۴۳۸ تردد و اردبیل – سرعین با ۶ هزار ۶۶۰ تردد ثبت شده است.

وی همچنین در خصوص ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های استان گفت: بیشترین میزان تخلف در محورهای اردبیل- گرمی( محدوده سامیان) با هفت هزار و ۷۶۶ تخلف، اردبیل- خلخال (محدوده سه راهی فاراب)با پنج هزار و ۲۳۷ تخلف، اردبیل- گرمی( محدوده سه راهی صحرا) با سه هزار و ۷۵۰ تخلف، مشگین شهر – اهر ( خروجی مشگین شهر ) با ۲ هزار و ۸۹۴ تخلف و اردبیل- خلخال( محدوده گلین قشلاقی) با ۲ هزار و ۸۶۵ تخلف ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل همچنین در خصوص ماندگاری وسایل نقلیه در استان در بهمن ماه امسال گفت: ۸۰ درصد وسایل نقلیه ای که وارد استان شدند یک روز در استان توقف داشته‌اند این در حالی است که تنها چهار درصد بین یک تا ۲ هفته در استان توقف کرده‌اند.

نسیمی یادآورشد: بیشترین میزان تردد خودروهای وارد شده به استان مربوط به استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان و آذربایجان غربی بوده است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =