اخبار استان ها ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآنی و نهج البلاغه شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای شبیه خوانی «از ازل تا ابد» در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

مدیر مرکز توسعه فعالیت های قرآن و نهج البلاغه شهرداری اصفهان از اجرای شبیه خوانی «از ازل تا ابد» در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان خبر داد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید هاشم موسوی با اعلام این خبر گفت: شبیه خوانی «از ازل تا ابد» که با محوریت هبوط حضرت آدم تا ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) تهیه شده، در نمایشگاه قرآن و عترت اجرا می‌شود.

او افزود: در این شبیه خوانی، بخش‌هایی از زندگی حضرت آدم و حوا، هابیل و قابیل، حضرت نوح، ذبح اسماعیل، حضرت عیسی، حضرت موسی، مبعوث شدن پیامبر اسلام (ص) و ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) در غدیر به صورت نمایش ترکیبی در قالب 7 پرده توسط تعزیه خوانان اجرا می‌شود.

مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج البلاغه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این شبیه خوانی هر روز از ساعت 15 تا 21 و در 4 نوبت 50 دقیقه ای توسط بهترین شبیه خوانان اصفهان در طول برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اجرا می‌شود.

آغاز به کار رویداد «چهارسوق قرآنی»

دبیر رویداد قرآنی «چهارسوق قرآنی» نیز از برگزاری این رویداد با مشارکت حدود 40 موسسه قرآنی خبر داد و گفت: مدیران مدارس دولتی اصفهان مهمان این رویداد خواهند بود تا بتوانند از خدمات آن موسسه‌ها برای افزایش سطح کمی و کیفی قرآنی دانش آموزان استفاده کنند.

سید روح الله قوام نیا افزود: در رویداد «چهارسوق قرآنی»،  مدیران مدارس دولتی اصفهان با خدمات موسسه‌های قرآنی آشنا می‌شوند و تفاهم‌نامه‌هایی در قالب استعدادیابی دانش آموزان توسط موسسه‌های قرآنی و همچنین ارائه خدمات عمومی برای آشنایی و اُنس بیشتر دانش آموزان با قرآن منعقد می‌شود.

نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در کنار پل تاریخی شهرستان در حال برگزاری است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 11 =