اجتماعی ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان خبر داد:

رفع مشکل ایمنی بازار منوط به همراهی بازاریان، پلیس و شهرداری

مدیر منطقه3 شهرداری اصفهان گفت: اگر مشکل ورود موتورسیکلت به بازار و سد معبر کسبه رفع نشود، هرچه هزینه برای ایمنی بازار انجام شود، باز هم بی‌نتیجه است که رفع این مشکل مستلزم همراهی بازاریان و کمک نیروی انتظامی، پلیس راهور و شهرداری است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان درخصوص روند پیشرفت پروژه پاساژ زرین در این منطقه گفت: پاساژ زرین ۸۸۰۰ متر مربع زیربنا دارد و ۳۲۴ واحد تجاری در 2 طبقه در آن جانمایی شده که مساحت مفید واحدها بین ۲۳ تا ۲۵ واحد است. همچنین ۴۵۰ واحد پارکینگ و 3رستوران روباز در سقف این مجموعه قرار دارد.

او ادامه داد: 4 پاساژ طلای مهدیه، سینایی، الغدیر و الزهرا در محدوده جلوخان میدان امام علی (ع) قرار دارد که شامل۲۲۷ واحد تجاری است و توافق حدود ۹۰ واحد آن انجام شده و واحدها در پاساژ زرین در اختیار مالکان قرار گرفته است.

به گفته کلاهدوزان حدود ۱۱۰ واحد دیگر در حال پیگیری توافقات است که اگر این 4 پاساژ تخریب شود، حدود ۹۰ درصد جلوخان آزاد می‌شود.

مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان درخصوص بازار بزرگ اصفهان هم گفت: اگر مشکل ورود موتورسیکلت به بازار و سد معبر کسبه رفع نشود، هرچه هزینه برای ایمنی بازار انجام شود، باز هم بی‌نتیجه است.

او با بیان اینکه رفع این مشکل مستلزم همراهی بازاریان و کمک نیروی انتظامی، پلیس راهور و شهرداری است، اظهارکرد: طی انجام مطالعاتی ۴۱ مشکل در بازار شناسایی و با توافق هیئت امنای بازار فراخوانی منتشر شد تا یک شرکت انتخاب و سد معبر و ورود موتورسیکلت به بازار از طریق نیروی انتظامات این شرکت کنترل شود.

250 میلیارد تومان هزینه آزادسازی ایستگاه‌های مترو

کلاهدوزان در ادامه درباره روند پیشرفت احداث ایستگاه‌های مترو در منطقه 3 گفت: از ۱۶ ایستگاه خط 2 متروی این کلان‌شهر، 5 ایستگاه از منطقه ۳ عبور می‌کند که یکی از ایستگاه‌های اصلی آن ایستگاه امام حسین (ع) در محل تلاقی خطوط یک و 2 مترو است. همچنین ایستگاه‌های آمادگاه، میدان امام علی (ع)، ابن‌سینا و چهارراه شکرشکن نیز در این منطقه قرار دارد.

او افزود: سال گذشته حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برای آزادسازی ایستگاه‌های منطقه هزینه شد و بودجه سال جاری برای این اقدام در منطقه ۳۰ میلیارد تومان است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 9 =