اخبار استان ها ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه
کپی شد!
0
مدیر آبفای شاهین شهر در پویش حامیان آب اعلام کرد:

مردم با مصرف بهینه، همکاران آبفا در تامین پایدار آب شرب می شوند

مدیر آبفای شاهین شهر در پویش حامیان آب ویژه مادران و دختران با محوریت مدیریت بهینه مصرف گفت: مردم با مصرف بهینه آب به نوعی همکاران شرکت آبفا، در تامین پایدار آب شرب محسوب می شوند.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  شاهرخ شریفی با بیان اینکه حاضرین در این پویش علاوه بر اینکه حامی و دوستدار آب هستند، باید اعضای خانواده، دوستان و آشنایان خود را نیز به مصرف درست آب ترغیب نمایند، اظهار داشت: افراد باید به هر کسی که آب را درست مصرف نمی کند تذکر دهند و مردم نه تنها باید آب را بهینه مصرف کنند، بلکه برق و گاز را نیز درست مصرف کنند و مانع از هدر رفت حامل های انرژی شوند.

وی به وقوع خشکسالی های متوالی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در دهه اخیر با وقوع خشکسالی ها، کشور با بحران کم آبی مواجه شده است و این بحران مشکلات بسیاری را به همراه داشته است، این درحالیست که بارندگی های امسال نیز در فصل بارش مطلوب نبوده است، بنابراین برای گذر از بحران کم آبی در فصل تابستان باید آب را درست مصرف کرد.
مدیر آبفای شاهین شهر گفت: در روزهای پایانی سال از مردم انتظار میرود در حین انجام خانه تکانی آب را بی رویه مصرف نکنند و رعایت الگوی مصرف را درنظر گیرند.
در ادامه این برنامه رئیس خانه فرهنگ آب با بیان اینکه هر کدام از افرادی که در این پویش حضور دارند یک رسانه محسوب میشوند اظهار داشت: انتظار می رود از افرادی که تحت آموزش مصرف بهینه آب قرار می گیرند راهکارهای مدیریت مصرف آب را نیز به دیگران آموزش دهند.


زهره تشیعی افزود: مردم با ترغیب همدیگر به مصرف بهینه آب به نوعی سخنگوی آبفا در راستای مصرف درست آب هستند و براین اساس در پویش حامیان آب ویژه مادران و دختران سعی شده با استفاده از ظرفیت هنرمندان راهکارهای مصرف درست آب به حاضرین آموزش داده شود.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =