اخبار استان ها ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سینما محله قاصدک در لامرد آغاز به کار کرد

رویداد سینمامحله قاصدک در امتداد دیگر رویدادهای تخصصی همچون کشاورزی، ورزش و دانش برای نخستین بار در کشور کارش را از محله هجرت شهرستان لامرد، در جنوب استان فارس آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین،  مدیر موسسه سینما رویداد قاصدک در آئین آغاز به کار این رویداد اظهار کرد: این مجموعه سینمایی، سال‌های متمادی است در زمینه برگزاری رویدادهای تخصصی سینمایی فعال است.
به گفته وی، طی سال‌های گذشته برای نخستین بار در ایران و جهان رویدادهایی از جمله سینما ورزش، سینماکارآفرینی، سینما دانش و سینما کشاورزی را طراحی و فعال کردیم و سینما محله قاصدک هم با توجه به نیاز جامعه به این گونه رسانه طراحی و به صورت رویدادهای هدفمند اجرا می شود .
صالحی با اشاره به اینکه سینما محله با تولید و اکران فیلم‌های مستند هدفمند و برگزاری رویداد های موضوعی پس از اکران در محله های ایران زمین خدمت رسانی می کند، تصریح کرد: تولید فیلم از قهرمانان و تلاشگران حوزه‌های مختلف از محلات کشور و الگو سازی بومی از اهداف مهم این سینمارویداد تخصصی است .


مدیر عامل موسسه پیام آفرینان قاصدک ادامه داد : اهداف دیگر این سینما رویداد در محله های کشور ارتقا فرهنگ عمومی، معرفی بزرگان و مفاخر ایرانی اسلامی، غنی سازی اوقات فراغت و توسعه کارآفرینی است که با انتقال پیام بوسیله فیلم و سینما در غالب رویدادهای تخصصی در کوچک ترین تقسیمات جامعه در استان های مختلف انجام می‌پذیرد .
وی با بیان اینکه در اولین رویداد این سینما محله فیلم «آماج» اکران شد، افزود: سمیرا ارم، قهرمان فیلم و قهرمان برتر تیراندازی جهان در بین مخاطبان حضور یافت و با آنان گفت و گو کرد .
سمیرا ارم نیز پس از پخش فیلم آماج اظهار کرد: من شجاعت و توانمندی شما را در رقم زدن برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی می‌ستایم و به عنوان یک بانوی ایرانی به شما بانوان که این مرکز را راه اندازی کردید افتخار می کنم.
وی خاطر نشان کرد: در طول زندگی بسیار تلاش کردم و همانطور که دیدید بسیار هم زمین خوردم اما مهم این است که شما آمادگی برخواستن را داشته باشید .
علی محمودی، شهردار لامرد در ادامه، ضمن قدردانی از مجریان طرح گفت: برای برگزاری این رویداد ارزشمند در سطح محلات لامرد حمایت کامل خواهیم داشت و به این رویداد به عنوان یک الگوی مناسب فعالیت های فرهنگی هنری اجتماعی نگاه می کنیم.
بر همین اساس، افتتاحیه سینما محله قاصدک در مجموعه فرهنگی آموزشی فاطمیه شهرستان لامرد با پخش فیلم آماج (مستند پرتره از سمیرا ارم قهرمان تیراندازی جهان به کارگردانی محمدرضا حق نگهدار و تهیه کنندگی امین صالحی و بهنام نثاری) و با حضور سمیرا ارم قهرمان جهان، عوامل فیلم ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد و دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

 

خبرنگار: محمود افشاری سمیرمی

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =