اخبار استان ها ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
منتخب مجلس:

سیاست خارجی موفق دولت برکات نیکویی نصیب کشور خواهد کرد

منتخب حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت درخشان دولت سیزدهم در سیاست خارجی در قالب برقراری روابط مجدد با کشورهای همسایه و عضویت در پیمان های منطقه ای ثمرات و برکات نیکویی برای کشور و مردم به همراه خواهد داشت.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  عثمان سالاری روز یکشنبه افزود: برقراری روابط مجدد با عربستان و پیوستن ایران به پیمان های مهم منطقه ای “شانگهای” و “بریکس” نیز در ادامه موفقیتهای دیپلماتیک دولت رقم خورد.

وی با اشاره به ثمرات متعدد این توسعه روابط در آینده نزدیک ادامه داد: با وجود همه محدودیت های ناشی از تحریم ها، پیش بینی می شود صادرات نفت کشور تا چهار میلیون بشکه در روز افزایش یابد که در رفع مشکلات کنونی بسیار کارگشا خواهد بود.

منتخب حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس گفت: در حالی که رشد اقتصادی کشور در دولت قبل منفی چهار درصد بود، دولت سیزدهم در عمل و به شکل بالفعل رشد اقتصادی چهار درصد را برای کشور رقم زده است که بسیار قابل توجه است.

سالاری افزود: علاوه بر اینها، همسویی دولت با حاکمیت فرصت بسیار مغتنمی است که می تواند در آینده موفقیت هایی را در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی رقم بزند.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =