اخبار استان ها ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیر آموزش و پرورش آستارا خبر داد؛

بیش از 6 هزار گردشگر در مدارس آستارا اسکان داده شد

مدیر آموزش و پرورش آستارا از اسکان ۶ هزار و ۶۳۰ نفر از گردشگران فرهنگی در قالب یک‌ هزار و ۱۰۵ خانوار در مدارس این شهرستان طی تعطیلات عید نوروز خبر داد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  بیژن خالقوردی‌پور اظهار کرد: ۶ هزار و ۱۶۸ نفر از گردشگران فرهنگی در قالب یک هزار و ۱۰۵ خانوار از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۲ فروردین امسال در مدارس شهرستان آستارا اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه اسکان آموزش و پرورش شهرستان آستارا در سطح استان گیلان رتبه سوم را در سامان‌دهی گردشگران فرهنگی کسب کرده است، تصریح کرد: گردشگران نوروزی امسال بیشتر از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، شیراز و گلستان بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد مدارس مجری ستاد اسکان فرهنگیان را ۱۲ واحد آموزشی با ۹۶ باب کلاس درس در سه درجه الف، ب و ج دانست و افزود: کلاس‌های فوق به یخچال، اجاق گاز، پتو، پنکه، تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی مجهز بودند.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات آموزش و پرورش شهرستان آستارا ازجمله خانه معلم با ۶ اتاق و ۲۲ تخت، هم‌چنین پنج سوئیت اقامتی جهت رفاه حال گردشگران فرهنگی به کار گرفته شده است، بیان کرد: از آغاز اجرای طرح اسکان موقت فرهنگیان؛ ۳۵۱ نفر نیز در قالب ۱۰۴ خانوار در مراکز فوق پذیرش شده بودند.

خالقوردی‌پور با بیان اینکه ۹۰ درصد از پذیرش‌ها به صورت الکترونیکی و ۱۰ درصد نیز به صورت دستی انجام می‌شدند، افزود: توزیع ۲۰ هزار عدد بروشور راهنمای گردشگری و اقامتی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا در بین مسافران از دیگر امکانات ستاد اسکان گردشگران فرهنگی بود.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =