اخبار استان ها ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جلسه بررسی برنامه های عملیاتی شرکت توزیع برق استان اردبیل در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

اولین جلسه بررسی گزارش و ارائه برنامه های سال ۱۴۰۳ با حضور معاونان و مدیران شرکت توزیع برق استان با هدف بررسی گزارش عملکرد معاونان و مدیران شرکت در سال ۱۴۰۲ و ارائه برنامه های سال۱۴۰۳ ، ۱۸ فروردین ماه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، در این جلسه که با حضور کلیه معاونان و مدیران شرکت برگزار شد ، حسین قدیمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت با اشاره به بررسی شاخص های عملکردی و برنامه های راهبردی این شرکت در راستای تحقق این سیاست ها و دست یابی به چشم انداز ۱۴۰۳ ، خواستار عزم جدی کلیه همکاران در تحقق اهداف شرکت شد.

وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیران شرکت در سال گذشته ، اظهار داشت : با بررسی اهداف پیش بینی شده شرکت در سال ۱۴۰۳ خواهیم توانست موجبات رضایتمندی مشترکان را بیش از پیش فراهم آوریم .

مدیر عامل توزیع برق استان اردبیل ضمن اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، « رشد تولید با مشارکت مردم » را محور فعالیت های شرکت در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.
در اولین گزارش ارائه شده توسط ناصر عبداللهیان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت ، وی برنامه های عملیاتی حوزه معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ با محوریت شاخص های ۲۷ گانه طرح سیما که به صورت سیستمی و در قالب بازدید و تعمیرات پیشگیرانه انجام می شود اشاره نموده و افزود : در کنار این فعالیت پایه و اساسی ، فعالیتهایی از قبیل آمپراژگیری ، ولت سنجی ، ارت سنجی ، جمع آوری تیرهای بلا استفاده از شبکه ، کاورینگ شبکه ، ترموگرافی ( دوربین حرارتی در برق ) و جوشکاری تجهیزات جهت پیشگیری از سرقت در دفتر نظارت بر بهره برداری انجام می شود .
عبداللهیان در بخش دیگر از سخنان خود گفت : در دفتر نظارت بر بهره برداری و در حوزه دیسپاچینگ ضمن انجام اقداماتی اساسی در قالب شاخص های طرح سیما برای کاهش مدت زمان خاموشی ها و کاهش انرژی توزیع نشده اقداماتی همچون توسعه رولیاژ ، توسعه اتوماسیون شبکه ، بهبود ضرایب قطع کننده ، فرمان ؛ حفاظت و پیاده سازی (طرح همای ۲ و اسکادای جدید) مورد تاکید و در دست اقدام می باشد .

وی توسعه اکیپ های خط گرم ، نوسازی ناوگان خودرویی ، تهیه مولدهای برق اضطراری مورد نیاز واحدها ، تهیه کانکس مدیریت بحران و . پیاده سازی مدیریت دارایی فیزیکی را از درخواستها و الزمات این معاونت برشمرد .

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت ، برگزاری جلسات کمیته های حفاظت فنی و بهداشت در ستاد و شهرستانهای تابعه ، برگزاری مانورهای ایمنی و بهداشتی ؛ برنامه ریزی ، اجرا و نظارت بر آموزش های ایمنی و بهداشتی و محیط زیست را از دیگر اقدامات انجام یافته در سال گذشته و در دست اقدام سالجاری بیان نمود .

در ادامه ، مدیر دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت توزیع برق استان اردبیل ، نیز عملکرد سال ۱۴۰۲ و برنامه های سال ۱۴۰۳ را ارائه داد و فرصت ها و چالش های پیش روی حوزه کاری این دفتر را بیان نمود .

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یازده =