اجتماعی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

اراده ای برای خانه دار شدن خبرنگاران در استان نیست

ناصر بهروان مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: مسئولان استانی هیچگونه اراده ای برای خانه دار شدن خبرنگاران، این قشر کم توقع و مطالبه گرندارند.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین،  ناصر بهروان گفت: بدون حضور رسانه‌ها و خبرنگارانشان، هیچ کدام از اقشار جامعه نمی‌توانند آن چنان که باید صدای خود را به گوش دیگران و از جمله مسئولان برسانند. این در حالی است که خبرنگاران آن قدر که در زمینه پرداختن به امور جامعه و مطالبه‌گری به عنوان واسطه مردم و مسئولان کوشا هستند، در مورد خود مطالبه‌گری نمی‌کنند. در مقابل نیز بدون وجود رسانه‌ها، مسئولان در بسیاری از نیازهای اجتماعی، مطالبات مردمی، مشکلات، کمی‌ها و کاستی‌ها و حتی در نقطه مقابل حاصل اثر عملکرد خود در پیشرفت‌ها و بهبود اوضاع، مطلع نمی‌شوند.
بهروان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم و وعده های مسئولان استان اصفهان مبنی بر خانه دارشدن خبرنگاران، حدود دوسال می گذرد، افزود: به منظور بررسی راهکارهای مختلف جهت تأمین مسکن اعضاء با جلسات متعدد، مدیریت خانه مطبوعات از همان زمان، پیگیری تحقق این وعده را آغاز کرد و با تشکیل کارگروه مسکن و مکاتبات و نشست های متعدد با دستگاه‌های مسئول از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیریه مسکن سازان و شرکت توسعه مسکن اصفهان، کار را با جدیت دنبال کرد ولی شوربختانه آن وعده ها که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به تناوب در مناسبت های مختلف باز هم تکرار شد، به ثمر ننشست ومسئولان استان و دستگاه‌های متولی بطور عملی نشان دادند عزم و اراده ای برای تحقق این خواسته به حق جامعه رسانه ای استان ندارند.
مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته حدود 80 نفر از اعضاء برای خانه دار شدن ثبت نام کردند، ادامه داد: در سال گذشته زمانی که وزیرمسکن وشهرسازی به اصفهان آمدند، نامه ای نیز به ایشان داده شد که پیگیری ها در این مورد نیز نتیجه ای در بر نداشت و همچنان وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و متولیان رسانه ها نیز اقدام عاجلی در این زمینه انجام ندادند.

 

 

 

خبرنگار: محمود افشاری سمیرمی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 13 =