اخبار استان ها ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح بلوار سردار سرلشكر شهید القدس محمدرضا زاهدی در ذوب آهن اصفهان

مسیر میدان پاتیل تا درب شهید خاکی ذوب آهن اصفهان با عنوان بلوار سردار سرلشکر شهید القدس محمدرضا زاهدی یک شنبه 26 فروردین ماه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر 14 امام حسین، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین این مجتمع عظيم صنعتی افتتاح شد .

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  سردار هاشمی پور فرمانده لشکر 14 امام حسین در آیین افتتاح بلوار مذکور از اجرای این پروژه مهم در راستای امنیت حمل و نقل جاده ای و جهش تولید و همچنین نامگذاری آن به نام سردار بزرگ شهید القدس سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی قدردانی کرد . 

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این آیین گفت : پروژه بلوار شهید سرلشکر زاهدی با توجه به موضوع ایمنی و امنیت تردد همکاران، مراجعین و شبکه حمل و نقل از جمله حمل مواد اولیه و محصول نهایی اجرا شد. بسیار خوشحالیم که این امر یک روز بعد از انتقام سخت از رژیم کودک کش صهیونیستی  انجام شد و قطعاً برکت بسیاری برای این مجتمع عظیم صنعتی دارد.

مهدی کوهی در پاسخ به سوالی درخصوص شرایط تولید ذوب آهن اصفهان در سال جاری گفت : با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم ، با همه وجود تلاش می کنیم تا تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده توسعه یابد . همچنین باتوجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص احداث کریدور شرق، ریل این پروژه را تامین خواهیم کرد . در واقع ذوب آهن اصفهان در سال جاری همچنان پیشرو توسعه حمل و نقل سراسری و نهضت ملی مسکن خواهد بود .

 

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =