اخبار استان ها ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

مساجد خاستگاه هنر و فرهنگ ایرانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است و مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمندان متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،   امیر رجبی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است، اظهار کرد: مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه‌های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون‌های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می‌شود.

وی افزود: ظهور و بروز فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می‌شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون‌های مساجد احساس غرور می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده‌های مشترک این برنامه‌ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل‌های مورد نیاز در سطح‌های مختلف فراهم شود.

در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =