اخبار استان ها ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

ماهیانه مبلغ ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان گلستانی واریز می شود

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، از پرداخت مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان درسال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از گلستان، عیسی بابائی افزود: ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان می باشند.

وی اظهارکرد: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.

بابائی به افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته اشاره ای کرد وافزود: یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تامین حداقل نیازهای معیشتی خانواده هاست که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد ،برای کمک ویاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی ، درمانی ، فرهنگی ، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرمتناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

بابائی بیان کرد : سرانه مستمری خانواده های یکنفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان میباشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

مدیر کل کمیته امداد گلستان با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه ی هدف خود تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه سها درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفده =