اخبار استان ها ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد :

دشمن به دنبال استحاله نظام از ارزش های دینی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در یادواره شهید محمد منتظری قائم گفت: امروز دشمن از هر مسیری برای براندازی تلاش می کند و یکی از اهداف فرهنگی وی استحاله نظام از ارزش های دینی یعنی دشمن به دنبال تهی کردن نظام و کشور از مقدسات و تضعیف روحیه مقاومت،جهاد و شهادت است و تکریم خانواده های شهدا خاری در چشمان دشمن است.

به گزارش خبرنگار کیمیای ایران آنلاین، از یزد، یادواره شهید محمد منتظر قائم اولین شهید مبارزه با نفوذ شب گذشته با حضور استاندار، جمعی از مردم، خانواده های معزز شهدا و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در محل حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
سرهنگ حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم با اشاره به این مطلب که در حادثه طبس شاهد تحقیر آمریکایی ها بودیم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام استکباری برای از بین بردن نهال نوپای انقلاب و ریشه کن کردن نظام اسلامی برنامه های خود علیه ملت و انقلاب را آغاز کرد و زمانی که دانشجویان و ملت دریافتند سفارت آمریکا به جاسوسخانه تبدیل شده به آن حمله کردند و در نتیجه این حمله افرادی که به عنوان دیپلمات برای براندازی تلاش می کردند را دستگیر کردند.
وی افزود: آمریکایی ها پس از این اتفاق تلاش کردند تا با حمله نظامی به کشور در ۵ اردیبهشت ۵۹ گروگان های خود را آزاد کنند اما به حول و قوه الهی و به فرموده امام راحله شن ها مامور خدا شدند و شکست مفتضحانه ای نصیب آنان شد.
سرهنگ آزادی نژاد در ادامه با بیان اینکه مکتب ما مکتب جهاد و ملت ما ملت جهاد است ابراز داشت: امروز ملت ما در گام دوم انقلاب با توکل به خدا و توسل به حضرات معصومین (ع) در مسیر حق طلبی خود بدون هیچ کبر و غروری در حرکت است و این قدرت خود را ناشی از اراده الهی می داند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد تصریح کرد: امروز دشمن از هر مسیری برای براندازی تلاش می کند و یکی از اهداف فرهنگی وی استحاله نظام از ارزش های دینی یعنی دشمن به دنبال تهی کردن نظام و کشور از مقدسات و تضعیف روحیه مقاومت،جهاد و شهادت است و تکریم خانواده های شهدا خاری در چشمان دشمن است.
وی ادامه داد: امروز دشمنان ما با دروغ پراکنی و شایعه پراکنی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در مردم هستند و ما باید تلاش کنیم تا با روایت گری حقایق انقلاب اسلامی و گسترش غیرت دینی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم با شاخه های گل از خانواده های شهدای حادثه راسک تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =