اخبار استان ها ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دستاوردهای انقلاب در استان سمنان برای نسل جوان بازگو شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب در استان باید برای نسل جوان بازگو شود، گفت: بیان این اقدامات مردم را به نظام و انقلاب دلگرم‌تر می‌کند.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح پنج شنبه در آئین آغاز ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر به میزبانی حرم یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان ضمن بیان اینکه دستاوردهای انقلاب در استان سمنان باید برای نسل جوان بازگو شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه نسل جدید آن دوران را درک نکرده بیان این اقدامات مثبت نظام طی چهار دهه قطعاً آنها را امیدوار تر خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه یکی از هدف گذاری‌های دشمن ایجاد شکاف بین نسل جدید و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: برای خنثی سازی این تحرکات می‌بایست میدان داری بیشتری به نسل جوان داد و در برنامه‌های دهه مبارک فجر از فکر و اندیشه آنها بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دستاوردهای عظیم نظام اسلامی طی ۴۵ سال گذشته باید در راستای جهاد تبیین بازگو شود، ابراز داشت: در شرایطی که دشمن جنگ رسانه‌ای به راه انداخته می‌بایست با بیان این دستاوردها مردم را به انقلاب و نظام دلگرم‌تر کرد.

مطیعی ضمن بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی که یاد و خاطره شهدای انقلاب گرامی داشته شود، تصریح کرد: نباید فراموش کرد که انقلاب از مسیر رشادت و دلیری همین شهدا عبور کرد لذا مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به این خانواده‌ها سرکشی کنند.

وی ضمن بیان اینکه اولین شهید انقلاب اسلامی سال ۵۷، شهید بهروز بهروزی در سمنان به شهادت رسید، افزود: در پس همین رشادت شهدا که انقلاب اسلامی امروز در دنیا به یک شجره طیبه تبدیل شده است.

 

 

منبع: مهر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =