اخبار استان ها ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
استاندار قم:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود

استاندار قم خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم قم و بازگو کردن پیشرفت‌های استان قم در ۴۴ سال گذشته شد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین،  سید محمد آقامیری  در قم با اشاره به پیشرفت‌های کشور و استان قم در طول سال‌های پیش از انقلاب اسلامی اظهار کرد: وضعیت زندگی مردم در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط کنونی قابل‌مقایسه نیست.

وی افزود: هرکسی با مراجعه به زندگی خود و شرایط خانواده و اطرافیانش می‌تواند به این مسئله صحه بگذارد که پیشرفت‌های بزرگی در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم پیش از انقلاب اسلامی در فقر زندگی می‌کردند و درآمد کافی نداشتند، اما امروزه وضعیت فقر مطلق در استان قم به کمترین میزان رسیده است.

آقامیری تصریح کرد: بسیاری از مردم پیش از وقوع انقلاب اسلامی در منازل استیجاری زندگی می‌کردند، کودکان خود را به خاطر ضعف سیستم بهداشت و درمان از دست می‌دادند و غذای کافی برای تأمین فرزندان خود نداشتند اما امروز این مشکلات به حداقل رسیده است.

وی پروژه‌های آب‌رسانی، برق‌رسانی و شبکه گاز به مناطق روستایی، توجه به اشتغال روستاییان، بهبود کیفیت آب آشامیدنی قم با افتتاح سد ۱۵ خرداد و انتقال آب از سرشاخه‌های دز، بهبود بهداشت و درمان و جهاد مدرسه‌سازی را از خدمات انقلاب اسلامی در قم دانست و تأکید کرد: افزایش ۱۲ تا ۱۵ ساله امید به زندگی، ساخت نزدیک به ۷۰۰ مدرسه، ساخت ۱۶۰ هزار کیلومتر راه، رشد بیش از ۴ هزار برابری مجموعه‌های ورزشی و رشد ۴۴ درصدی آمار سوادآموزی ازجمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قم است.

آقامیری با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام تریبون‌ها ازجمله اقدامات بسیار مهم است گفت: این موضوع باید در دستور کار تمام دستگاه‌ها و نهادها قرار بگیرد.

منبع: ایمنا

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سیزده =