اجتماعی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ابراز تأسف نماینده ولی فقیه در امور حج برای بلاتکلیفی عمره

در شورای برنامه‌ریزی حج از ثبت‌نام حدود ۵۶ هزار نفر برای حج تمتع ۱۴۰۳ و واگذاری مسئولیت پروازهای حج به شرکت‌های ایرانی خبر داده شد و نماینده ولی فقیه در امور حج نیز از بلاتکلیفی عمره از ناحیه عربستان ابراز تأسف کرد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، اعلام کرد: شمار ثبت‌نام‌کنندگان اسناد اولویت‌دار تا پایان آبان ۸۶ و زائرانی که برای تشرف در حج  ۱۳۹۹ نام‌نویسی کردند، ولی به دلیل شرط سنی در حج ۱۴۰۱ نتوانستند اعزام شوند، به مرز حدود ۵۶ هزار نفر رسیده است.
او اضافه کرد: درباره ثبت‌نام از افرادی که اسناد ودیعه‌گذاری آذرماه سال ۱۳۸۶ را در اختیار دارند، به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
رضایی همچنین خبر داد: در هماهنگی انجام‌شده با سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای حج آینده توسط شرکت‌های ایرانی انجام خواهد شد.
او ادامه داد: در انتظار انتقال ارز مورد نیاز برای پرداخت هزینه‌های حج بر اساس قراردادهای بسته‌شده با شرکت‌های کشور میزبان هستیم.
رضایی اضافه کرد: موضوع ثبت‌نام قطعی زائران در کاروان‌ها نیز درحال پیگیری است و انتظار می‌رود به‌زودی اجرایی شود و زائران بتوانند کاروان خود را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز پس از آنکه آخرین وضعیت و پیگیری‌های صورت‌گرفته در عمره بررسی شد، اظهار کرد: به دلیل بلاتکلیفی از ناحیه عربستان پروازهای عمره انجام نشد که موجب تاسف شدید همه خادمان و زائران شد.

 

 

منبع: آخرین خبر

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین  را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =