اجتماعی ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئيس كل دادگستري استان اصفهان:

«آمادگي و هماهنگي كامل دستگاه قضايي و نيروي انتظامي استان براي برقراري امنيت و آرامش در ايام نوروز»

نشست قضايي و انتظامي با حضور رئيس كل دادگستري استان، دادستان عمومي و انقلاب مركز استان، تني چند از معاونان دادستان، فرمانده نيروي انتظامي استان و تعدادي از معاونانش در دادگستري استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش کیمیای ایران آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: حجت‌الاسلام‌والمسلمين اسداله جعفري رئیس‌کل دادگستری استان در این نشست ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان و عيد نوروز از آمادگي و هماهنگي كامل دستگاه قضايي و نيروي انتظامي استان براي برقراري كامل نظم و امنيت در استان خبر داد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز نیروهای کشیك در دادسراها و دادگستری های سراسر استان مستقر خواهند شد تا خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مهمانان نوروزی به بهترین نحو انجام شود.

رئیس دستگاه قضایی استان در ادامه به استقرار نیروهای کشیک ارگانهای حافظ بیت المال در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: گشتها و نیروهای کشیک ارگان هایی همچون منابع طبیعی، شهرداری ها، اداره اوقاف، جهاد کشاورزی و دیگر متولیان حفظ حقوق بیت المال در نوروز فعال بوده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

رئيس دستگاه قضايي استان همچنين از عدم اعطاي مرخصي نوروزي به سارقان زنداني، و زندانيان مرتكبين جرائم خشن در ايام تعطيلات سال نو خبر داد.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن کیمیای ایران آنلاین را نصب کنید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =